Kauneus hömppää

                                                                Kauneus hömppää  
 

Ajattelin aina silloin tällöin kun uusia meikkejä tulee osteltua ja testailtua, niin tehdä niistä postausta missä kertoisin mikä on wörtti ja mikä ei. Minulla on pari luottotuotetta, mutta muuten vaihtuva meikki. Tykkään kokeilla uusia juttuja, enkä yleensä tee aina mitään perus luomiväriä, vaan tykkään vaihtelusta ja värit tuovat kivaa piristystä muuten perusmeikkiin. 



Minulle on kertynyt tässä pari uutta tuotetta, joita olen nyt testaillut. Postauksen kuvat eivät laadultaan päätä huimaa, mutta ajattelin tämän kuitenkin nyt tehdä. Luultavasti kuvien laatuun saadaan piakkoin parannusta.

Aloitetaan alusta. Primerina käytän tällä hetkellä jotain Catricen primeria, mikä on onneksi aivan lopussa. Tuote ei täytä mielestäni kriteerejä lainkaan, mutta toimii perus naamarasvana ihan mainiosti.
Meikkivoiteena minulla on tällä hetkellä käytössä Kat Von D Lock-It Foundation. Tuotetta on reippaasti vielä jäljellä, vaikka se on minulla vuodenvaihteesta asti ollut. Kyseisessä tuotteessa on plussaa sekä miinusta. Ensinnäkin plussa siitä, että on oikeasti tarpeeksi vaalea ja tuote on riittoisa, sekä pysyy hyvin iholla. Miinus siitä, että on ikävän hajuinen ja ainakin minun sekaiholle hankala levittää. Jotenkin kuivuu hetkessä ja saa salamana levittää kyseisen tuotteen.






  




 Peitevoiteena käytän Catricen Liquid Camouflage High Coverage concealeria. Tämä tuote joka maksaa muistaakseni n. 4e, on paras koskaan. Tekee todella hyvän lopputuloksen ja todellakin pysyy naamassa. Verrattuna siihen, että ennen tätä käytin Smashboxin Studio Skin peitevoidetta, mikä maksoi n. 24e ja oli minun ihollani ainakin paljon huonompi peittävyys kuin tässä. Aina meikeissä ei kallein ole todellakaan paras.

Puuterina käytän jotain random valkoista kivipuuteria. Sekin on aika lopussa ja seuraavaksi ajattelin ostaa ihan vain talkkia. Halpaa ja ajaa tismalleen saman asian kuin puuteri.
Poskipunana käytän IsaDoran Perfect Blush sävyssä Pinky Beach. Ai että, ikinä aiemmin mikään mitä olen koittanut ei ole oikein istunut ja kaikki on olleet liian vaaleanpunaisia minun makuuni. Tämä on kuitenkin juuri passelin persikkainen sävy, mistä itse pidän.




 Ripsivärit ja kulmakynät vaihtuvat myös sitä mukaan kun edellinen loppuu. Minulla on aika pitkät ripset ja tummat kulmat, niin aikalailla käy mikä vaan ripsari ja kulmakynällä vähän vain siistin kulmia.
Luomivärejä tykkään käyttää ja niitä muutama perus paletti löytyy. Tällä hetkellä useimmiten käytössä Makeup Revolution London paletti. Tämä tuote maksoi Cocopandalla vain 8e, eli erittäin edullinen ja huippuhyvä. Pigmenttiä löytyy ja valikoimaa riittää mihin vain meikkiin.


 Huulituotteissa tykkään nude/ruskea asetelmasta. Minulla on kaksi uutta huulituotetta. Toisen Niko toi minulle laivalta, huulipuna merkiltä Shiseido, mikä on ihana nudesävy. Merkki ei ollut aiemmin tuttu, mutta vaikuttaa hyvin lupaavalta.
Toisen ostin ihan extempore Lidlistä, nimittäin huulikiillon. Varmaan viimeksi ala-asteella käyttänyt huulikiiltoa. Ne ovat omasta mielestä aika hankalia tahmaisuuden vuoksi. Tästä olen tykännyt, kun tuo pientä sävyä eikä vain kiiltoa. Ja mikä parasta, maksoi vain 2.50e. 



Kommentoikaa ihmeessä, jos tällaiselle amatööri arvostelulle ja testaajalle on tarvetta, myös kaikkia omia lempparituotteita saa mainostaa. Itsellä ei ole mitään yhden merkin luotettavuutta ja kokeilen mielelläni uusia juttuja. Meikkailtua tulee kuitenkin silloin tällöin, niin samallahan sitä tänne tuo kauneushömppää. Itsekin tykkään katsoa, jos ostan tai olen ostamassa jotain uutta tuotetta, ettei tulisi ostettua ihan sikaa säkissä. Näitä pieleen menneitä meikkikokeiluita kyllä löytyy. 


Kommentit