Kauneus hömppää 2


Viimeksi vähän mainitsinkin jo, että on tullut osteltua muutama uusi tuote, joita on tässä ehditty nyt monta kertaa testata. Huimat viisi uutta tuotetta, mutta pienellä rahalla. Mun perus meikki löytyy edellisestä kauneus hömppää postauksesta. Eiköhän lähdetä liikkeellä ja ensimmäisenä vuorossa primer. Viimeksi taisin mainita, että silloinen tuotteeni oli aivan loppu ja uutta etsin. Olin laivalla ja löysin Lumenen invisible illuminatio instant uv primerin. (löytyy esim. sokkarilta) Tähän olen netissä törmännyt useasti ja päätin ottaa testiin. Maksoi muistaakseni 21e, mutta tuotetta menee aika vähän, joten varmasti riittää pitkään. Olen tuosta tykännyt hurjasti ja pumppupullo on kätevä. Tarkkana saa olla, ettei laita liikaa, koska sitten kiiltää meikin läpi väärällä tavalla. Mulla on seka iho ja näyttää siihen sopivan mainiosti. Lopputulos näyttää erittäin freesiltä tuon avulla. On tullut paljon enemmän meikkailtua nyt kun näyttää ihan erilaiselta meikkipohja. Todella suosittelen kokeilemaan. Primerista löytyy myös suojakerroin 30!  
 


Viimeksi mulla oli käytössä Catricen kulmakynä, joka meni rikki ja tilalle ostin Essencen kulmakynän sävyssä 05 soft blonde. Maksoi alle 3e ja toimii hyvin. Mä en ole kummoisempi kulma taiteilija ja perus kulmien värjäys ja muotoilu onnistuu tuolla hyvin.  Seuraava on heräte ostos eli perus punainen huulipuna. Myös Essencen tuote sävyssä 12. Perus punaista ei vielä ole ollut ja tätä olen käyttänyt nyt oikeastaan joka kerta. Sopii syksyyn hyvin tämmöinen kunnon puna. Tuote pysyy yllättävän hyvin eikä sotke. Tarkkaa hintaa en muista, mutta alle 4e. 

Seuraavat kaksi tuotetta tilasin ensimmäistä kertaa Oriflamelta. Itse olen aiemmin ollut siinä käsityksessä, että Oriflamen tuotteet ovat aika tyyriitä, mutta ihan samoissa hinnoissa ovat muihinkin nähden. Lisäksi siellä on aina tarjouksia. Tilasin The one contouring kit paletin (oli alessa 10e nyt ovh 27e mutta kannattaa kytätä tarjouksia ne uusii yllättävän tiuhaa) ja ripsivärin. Palettia olin kerran aiemmin päässyt testaamaan ja omaksi se oli saatava. Koskaan aiemmin highlighteria en ole oikein saanut istumaan omiin kasvoihin. Jotenkin olen niin vaalea, että lopputulos on ollut huono. Tuo kuitenkin istui kuin nenä päähän ja myös poskipuna ja bronzer ei oleet liian voimakkaita vaaleaan ihoon. Ripsiväristä en oikein tiedä mitä ajatella. Se on hyvä ja sillä saa todella helposti eroteltua ripset sekä pituutta, mutta semmoinen tuuheus jää puuttumaan kokonaan. Ripsiväri on melko vetinen mikä varmaan tämän tekee. Mutta jos hakee pituutta ja tykkää erotella selvästi ripset niin suosittelen. Ripsiväri on tällä hetkellä alessa 9.90e! (ovh 14e) Laitan tähän alle vielä linkin, josta pääsette ostoksille. Linkki on ystävän nettikauppaan, joka on Oriflamen edustaja. Käykää kurkimassa parhaat tarjoukset. Oriflamella löytyy varmasti pukinkonttiin yllätyksiä. Tuotteet on ostettu omalla rahalla, mutta mahdollisesti voisi yrittää saada jotain yhteistyötä tai arvontaa lukijoille. https://fi.oriflame.com/?fbclid=IwAR2D9xR69VA4p4ePfoXCwRl6dZZ1N3FRQVHFLdVY3KScJ4oA0PuUcy6hryU&store=miisankauppa

Kommentit