10 asiaa joita et tiennyt minusta

Aamukahvi on aivan ehdoton. En ole aamuihminen yhtään, kun Niko oli meillä ensimmäistä kertaa yökylässä äitini antoi vinkiksi Nikolle olla aamulla puhumatta minulle mitään ensimmäiseen tuntiin. Tätä olen mielestäni työstänyt, etten ole ihan persiiseen ammuttu karhu, mutta mieluummin juodaan kahvit ja sitten vasta jutellaan.


Pelkään hevosia. Pienenä olin kovakin heppatyttö, mutta sitten tuli muutaman vuoden tauko ja 9-luokalla mentiin luokan kanssa tallille- Hevosen nähtyäni tuli aivan jäätävä paniikki. En vain voi olla ajattelematta sitä, että hevonen vaistoaa pelkoni ja itsekin hermostuu siitä. Käytiin viime viikonloppuna Marolassa katsomassa eläimiä. Siellä uskalsin olla aika lähellä jo pientä ponia. Tuskahiki ei ollut eli edistystä tapahtuu, mutta ihan silittämään asti ei uskaltanut. 

olen suuri Salkkari fani. Varmaan kaikki jaksot katsottu jo moneen kertaan. Eihän nämä uudet jaksot niin hyviä ole, mutta ei sitä osaa olla katsomattakaan. 

 En tykkää yhtään frendeistä (sarja).  Joitakin jaksoja oon katsonut, koska sisko on suuri frendien ystävä, mutta itse en siedä noita valmiiksi naurettuja ohjelmia.

Kauhuelokuvat tekee mut aivan hulluksi. Mulla on ihan liikaa mielikuvitusta ja alan hulluna pelkäämään. Mä en vieläkään katso pimeällä peiliin, esim. yöllä vessassa, jos siellä katsookin joku mua takas. Enkä edes muista mistä tämä on mulle tullut. Kerran nuorempana kauhuelokuvan jälkeen nukuin 3 yötä valot päällä. 

 Syön vain puolikkaan banaanin kerrallaan. Muuten alkaa maku liikaa toistaa itseään ja tulee kauhea oksennus refleksi. 

Teininä oli vaihe, että hiukset piti olla aivan piikkisuorat. Saatoin ehkä aamukiukussani yhdistettynä teiniraivoon jopa pari kertaa hajottaa suoristusraudan jos joku hius ei ollutkaan tarpeeksi suora. Äiti muistuttelee tästä aina silloin tällöin jos tulee puheeksi millainen teini mä olen ollut. 

Olen kymmenen lapsen täti. Vanhin on 19-vuotias ja muorin on alle kahdenkuukauden ikäinen.

en oikein osaa pelata mitään tietokonepelejä. On meillä Xbox, mutta ainoana mun pelinä on lasten Rayman mitä oon pelaillut monta vuotta silloin tällöin. Lautapelit on enemmän mun juttu.



Mulla ei oo mitään allergiaa. Hammastahnasta ja sitrushedelmistä tulee aftoja, mutta se on enemmänkin joku yliherkkyys. Eikä se vaikuta elämään kun on oikeaa hammastahna ja syö maltillisesti hedelmiä.


Kommentit